ابزارهای تولید محتوا چیست؟ با چه ابزارهایی می توان تولید محتوا کرد؟
نوشته شده توسط : لیدی

ابزار تولید محتوا ابزاری است که می توانید برای ایجاد محتوا از آن استفاده کنید. امروزه ابزارهای online و offline زیادی برای تولید محتوا موجود است. به عنوان مثال فتوشاپ یک ابزار آفلاین است که روی ویندوز نصب می شود. اگر برای استفاده از فتوشاپ به لپ تاپ خود دسترسی ندارید، می توانید با استفاده از ابزار آنلاین Photopea از فتوشاپ آنلاین نیز استفاده کنید. ابزارهای دیگری مانند برنامه Inshot وجود دارد که می توانید از آنها برای ساختن ویدیو و ارسال آنها در صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید. 

اهمیت و ویژگی های ابزارهای لازم برای تولید محتوا امروزه این که بتوانید محتوای خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارید. این ابزارها، کمک زیادی به شما در پیشرفت کسب و کارتان می کند. محتوایی با تصاویر و محتوای ویدیویی جذاب تاثیر بیشتری بر روی مخاطب دارد و بازدید صفحات را افزایش می دهد؛ زیرا محتوای ویدیویی به کوتاه ترین و آسان ترین شکل معنای خود را به مخاطب منتقل می کند.  پس اگر می خواهید در دنیای تولید محتوا حرفی برای گفتن داشته باشید و روز به روز پیشرفت کنید، باید از تصاویر و محتوای ویدئویی جذاب استفاده کنید. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف شما را در تولید محتوا اعم از متنی، ویدئویی، عکس و غیره یاری می کنیم.

حتما فکر می کنید که ویدئو مارکتینگ کار سختی است و تجربه لازم برای این کار را ندارید. اما ما به شما می گوییم که برای رسیدن به هدف خود ابزارهایی وجود دارد که با آنها می توانید جذاب ترین محتوا را در کمترین زمان ممکن ایجاد کنید. همه این ابزارها رایگان هستند و به راحتی قابل دانلود هستند. بنابراین می توانید با صرف کمترین زمان و هزینه مشتریان خود را افزایش دهید.

ابزارهای لازم برای تولید محتوا برای ویرایش تصاویر 

برای داشتن تصاویر جذاب لازم است با ابزارهای ویرایش تصاویر آشنا شوید. البته اگر بتوانید به یکی از این ابزارها مسلط شوید، می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید و سپس در صورت لزوم می توانید ابزارهای دیگر را یاد بگیرید.

نرم افزار Adobe Photoshop 

یکی از بهترین ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوا، نرم افزار Adobe Photoshop است؛ زیرا این نرم افزار قابلیت های منحصر به فردی دارد. بسیاری از تصاویری که این روزها می بینیم با استفاده از این نرم افزار تولید یا ویرایش شده اند. از قابلیت های این نرم افزار می توان به ساخت و ساخت تصویر، روتوش حرفه ای، افکت های جذاب، محیط کاربری آسان، پشتیبانی از زبان فارسی و ... اشاره کرد که همانطور که می دانید فرمت های مختلفی برای تصاویر وجود دارد، اما برخی از فرمت‌های رایج مانند PNG، JPG یا GIF وجود دارد.

Adobe Photoshop 

احتمالا بهترین گزینه برای ایجاد تصاویر در این فرمت‌های رایج همین ابزار است. کار با این نرم افزار ممکن است در ابتدا کمی سخت به نظر برسد، اما زمانی که با آن کار کنید، خواهید دید که آنقدرها هم سخت نیست. ما Adobe Photoshop را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد محتوا توصیه می کنیم.

ابزار آنلاین Canva

این ابزار یکی از کامل ترین ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد محتوای آنلاین است. این ابزار برای ایجاد و ویرایش تصاویر می باشد و دارای امکانات ویژه ای است که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربر قرار می گیرد. Canva با فایل های آماده خود به شما کمک می کند تا تصاویر مورد نظر خود را خیلی سریع طراحی کنید. با کمک این ابزار شما می توانید محتوای بصری جذابی برای شبکه های اجتماعی خود تولید کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به تغییر اندازه عکس ها، ایجاد لوگو، ایجاد اینفوگرافیک عالی و ... اشاره کرد.

اپلیکیشن PicsArt 

یکی از ابزارهای لازم برای تولید محتوا در موبایل است، یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر PicsArt می باشد. با نصب اپلیکیشن PicsArt می توانید بهترین و جذاب ترین تصاویر را با این اپلیکیشن تولید کنید. از ویژگی های این ابزار می توان به چرخش ابزار، برش تصاویر، تغییر اندازه، افزودن متن به تصاویر، افزودن فونت دلخواه، داشتن فریم های جذاب، افکت های بسیار جذاب، امکان افزودن تصاویر دیگر و ... اشاره کرد. این برنامه دارای نسخه رایگان و پولی می باشد. برخی از ویژگی هایی که در نسخه پولی وجود دارد در نسخه رایگان نیست.در صورت تمایل، می توانید تولید محتوا برای سایت خود را به ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت بسپارید.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: